Algemene voorwaarden

Algemene verkoopsvoorwaarden. Door velen gekend als "de kleine lettertjes". Bij ons is dit duidelijk leesbare en verstaanbare tekst.

De offerte:

  • De offerte opgesteld door Multy Service, op basis van de gegevens verstrekt door de klant, is geenszins bindend voor Multy Service.
  • Bij het opstellen van de offerte proberen wij zo goed mogelijk met alle onderdelen van de verhuis rekening te houden om een zo juist mogelijke prijstelling op te maken.
  • Indien de uiteindelijke prijs van de verhuis niet overeenstemt met de offerteprijs, kan Multy Service hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld, tenzij er een oorzakelijk verband kan bewezen worden door de klant.

Overmacht:

  • Multy Service kan niet aansprakelijk worden gesteld voor overmacht.
  • Onder overmacht wordt verstaan: elke reden waarom een verhuis door welke reden ook bemoeilijkt wordt en/of niet kan doorgaan.
  • Redenen kunnen zijn: machinebreuk, defecten aan voertuigen of materiaal, weersomstandigheden, ongevallen, files, en andere.

Gereden km's en werkuren:

  • De kilometers en de werkuren worden berekend vanaf de maatschappelijke zetel van Multy Service tot terugkomst op dit adres, tenzij anders vermeld.
  • Een benadering van de km's en werkuren kan gesimuleerd worden op www.routenet.be
  • Indien er door wegwerkzaamheden of om eender welke omstandigheid ook omleidingen moeten gevolgd worden kan Multy Service hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Verzekering:

  • In de prijs is een verzekering inbegrepen voor schade die werknemers van Multy Service berokkenen aan de bezittingen van de klant, indien de klant de verhuistips strikt heeft gevolgd.
  • Bij eventuele schadeloosstelling is er een vrijstelling van 250 euro te dragen door de klant.
  • Het is echter aan de klant te bewijzen dat de schade veroorzaakt was door Multy Service of een van zijn aangestelde.
  • In geval van schade mag de klant onder geen beding de betaling van de factuur achter houden of eventueel uitstellen.
  • Indien Multy Service aansprakelijk is voor eventuele schade, is het aan hen om het beschadigde goed te herstellen, te vervangen, en/of de klant voor de schade eventueel schadeloos te stellen.
  • Indien bij regen of sneeuw de klant beslist om verder te werken kan Multy Service niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade aan meubels veroorzaakt door de regen of sneeuw. Bij hevige wind (vanaf 5 beaufort) kan Multy Service beslissen de verhuis stil te leggen met de verhuislift, zonder dat de klant Multy Service hiervoor verantwoordelijk kan stellen.

Verkeersborden:

  • Indien er verkeersborden worden voorzien voor parkeerplaats vrij te houden, en er toch een derde op deze plaats staat geparkeerd, kan Multy Service hier niet voor verantwoordelijk zijn en worden de verloren uren integraal gefactureerd aan de klant.
  • Op zijn beurt heeft de klant dan de mogelijkheid om de eventueel opgelopen schade te recupereren van de aansprakelijke derde.

Betaling:

  • Na de verhuis wordt onmiddellijk een berekening gemaakt van de kosten, die integraal en contant moeten voldaan worden aan Multy Service.
  • Bij niet contante betaling wordt er 3% administratiekosten aangerekend.
  • Bij niet betaling 30 dagen na de uitgevoerde werken wordt er een administratieve schadevergoeding van 30% aangerekend met een minimum van 150 euro.
  • Bij laattijdige betaling worden er 10 % intresten aangerekend, te tellen vanaf de dag van de uitgevoerde werken tot de dag van betaling.

Verhuur van verpakkingsmateriaal:

  • Bepaalde verpakkingsmaterialen kunnen worden verhuurd.
  • De klant betaalt het verpakkingsmateriaal bij de verhuis.
  • Nadat de klant het verpakkingsmateriaal in goede staat heeft terugbezorgd (niet opgeschreven, niet gescheurd of gebroken), wordt aan de klant de helft van het verpakkingsmateriaal terugbetaald.